Два пъти повече сигнали до омбудсмана в Пловдив срещу ВиК и Топлофикация

17:47, 26 юли 16 / Общество 25 218 Topnovini
С два пъти са повече сигналите на пловдивчани срещу ВиК през първото шестмесечие на 2016 г. в сравнение със същия период на 2015 г. Сигналите са разнообразни по своята същност- срещу отчети на консумирана вода, която според гражданите те не са ползвали,  чести наводнения при дъжд в избените помещения на жилищна сграда и не на последно място граждани подават сигнали с молба за съдействие за погасяване на дължими суми за консумирана вода по давност. Това се сочи в анализа на пъстопълите сигнали в приемната на обществения посредник в Пловдив Борислав Стаматов.

Гражданите алармират и за некоректно отчитане на изразходваната топлинна енергия, несъгласие с задължения към Топлофикация, които при един случай възлизат на над 8800 лв., както срещу използваните технологии за събиране на средства чрез съдия изпълнител и налагане на запор върху заплата за принудително събиране на средствата.

Проблем остава и законът за етажнат собственост. Хората се оплакват от течове от покривите, за течове, причинени от прави и обратни води, поради дефектирали или не добре направени вертикални и хоризонтални тръбни разводки. Също така възниква напрежение между гражданите и ръководствата на етажната собственост за събирането и разходването на събраните средства за текущи и основни ремонти, за начина на провеждане на общите събрания и прилагане на взетите решения.

Продължава търсенето на помощта от Обществения посредник във връзка с различни казуси за настаняване в общински жилища, център за временно настаняване, приюти или в социални домове. Голям брой са и сигналите, свързани със задължителното пенсионно осигуряване, пенсионни фондове и права и осигурителни стажове.

 

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!