Община Петрич с нова информационна система
08:48, 18 юли 16
25
696
Шрифт:
Всеки жител на община Петрич, който има електронен подпис или персонален идентификационен код, има възможност да проверява актуалното си състояние по отношение на местните данъци и такси, платени и дължими наеми, да депозира заявления до Общината, да следи движението на преписки по входирани документи.
Това става възможно след като община Петрич сключи споразумение с НАП на база на което чрез издадения от приходната агенция ПИК ще се извършват и другите услуги на ниво местна администрация.
Това ще спести време на гражданите, защото ще могат както да правят справки по интересуващи ги въпроси, така и да подават по електронен път документи, коментираха от отдел "Местни данъци и такси".
Освен това новият програмен продукт ще бъде връзката между отделите, като всяка дирекция ще може да извършва текущи справки при обслужването на гражданите.
Последни новини

А1 отбелязва своята 30-годишнина със специални филмови предложения
16:54, 17 сеп 25 / А1
А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар