Община Петрич с нова информационна система
08:48, 18 юли 16
25
435
Шрифт:
Всеки жител на община Петрич, който има електронен подпис или персонален идентификационен код, има възможност да проверява актуалното си състояние по отношение на местните данъци и такси, платени и дължими наеми, да депозира заявления до Общината, да следи движението на преписки по входирани документи.
Това става възможно след като община Петрич сключи споразумение с НАП на база на което чрез издадения от приходната агенция ПИК ще се извършват и другите услуги на ниво местна администрация.
Това ще спести време на гражданите, защото ще могат както да правят справки по интересуващи ги въпроси, така и да подават по електронен път документи, коментираха от отдел "Местни данъци и такси".
Освен това новият програмен продукт ще бъде връзката между отделите, като всяка дирекция ще може да извършва текущи справки при обслужването на гражданите.
Добави коментар