Община Петрич с нова информационна система
08:48, 18 юли 16
25
620
Шрифт:
Всеки жител на община Петрич, който има електронен подпис или персонален идентификационен код, има възможност да проверява актуалното си състояние по отношение на местните данъци и такси, платени и дължими наеми, да депозира заявления до Общината, да следи движението на преписки по входирани документи.
Това става възможно след като община Петрич сключи споразумение с НАП на база на което чрез издадения от приходната агенция ПИК ще се извършват и другите услуги на ниво местна администрация.
Това ще спести време на гражданите, защото ще могат както да правят справки по интересуващи ги въпроси, така и да подават по електронен път документи, коментираха от отдел "Местни данъци и такси".
Освен това новият програмен продукт ще бъде връзката между отделите, като всяка дирекция ще може да извършва текущи справки при обслужването на гражданите.
Последни новини

Какво трябва да се случи, за да станат електрическите автомобили по-предпочитани от тези с ДВГ
17:38, 11 юли 25 / Свят
Най-новите смартчасовници Galaxy Watch8 LTE и Watch8 Classic LTE са налични за предварителна поръчка в A1
17:16, 11 юли 25 / А1
A1 стартира предварителните поръчки на новите Samsung Galaxy Z Fold7, Z Flip7 и Z Flip7 FE
15:33, 10 юли 25 / А1
Добави коментар