Репутацията в интернет – условие за успешен бизнес
16:26, 15 юли 16 / Общество
25
183
Шрифт:
Същевременно повечето малки и средни предприятия нямат финансовата възможност да имат активно присъствие в интернет, с което да могат да представят актуална информация за контактите си.
Затова има най-различни варианти, сред които и включването в каталога с електронни визитки на проекта „Коректна фирма“. Участието в него става след проверка на негативните коментари по алгоритъм, разработен в Полша. Ако фирмата отговаря на критериите, може да се включи в списъка. Допълнително се предоставят стикери и сертификат „Коректна фирма“, с които се гарантира пред потребителите липсата на лоши отзиви до конкретна дата.
Всяка фирма получава във визитката си изписването на наименованието й, данните й, точен адрес, показан в Google maps, както и дата на издаване на сертификата. Може да бъде добавено лого.
Безупречната репутация в интернет вече е сред най-важните условия за успешен бизнес. А проектът „Коректна фирма“ дава възможност лесно това предимство да бъде отразено видимо онлайн с електронна визитка и сертификат.
Последни новини

За първи път „Reuters“ ще има жена за главен редактор
15:11, 13 апр 21 / Свят
Кой е фаворит за титлата след Ел Класико?
14:20, 13 апр 21 / Спорт
„Дръпна аварийната спирачка“: Здравният министър на Австрия подаде оставка
13:10, 13 апр 21 / Свят
Япония ще изхвърли тонове вода от повредената „Фукушима-1“ в океана
11:56, 13 апр 21 / СвятИзбрани новини

„Злобно отмъщение“: ГЕРБ оставя на следващия кабинет плана за възстановяване
14:42, 13 апр 21 / Политика
Разминаха ли се „Държавен вестник“ и ЦИК?
14:45, 13 апр 21 / Новият парламент
Първото заседание на новия парламент ще е на 15 април
11:30, 13 апр 21 / Новият парламент
Добави коментар