Обучаваха бизнесмени от Шумен как да правят успешен маркетинг
13:37, 12 юли 16 / Икономика
25
205
Шрифт:
Експертът в Агенцията за насърчаване на малки и средни предприятия Траян Трендафилов даде съвети на бизнесмените как да изберат международни панаири и изложби, на които да участват, как да подготвят презентациите и щандовете си за изложенията.
Според специалистите участието на фирмите има няколко основни цели – увеличаване на продажбите, намиране на нови клиенти, представяне на иновации, провеждане на пазарно проучване и откриване на нови пазари.
Изложенията създават положителни двустранни връзки, успешният бизнес се гради на взаимоотношения, категорични са експертите.
Досега Агенцията за насърчаване на малките и средните предприятия е поемала изцяло разходите на фирмите за участие в изложенията, от тази година обаче, те ще трябва да финансират представянето си, като 20 % ще е собственото участие, а останалите 80% ще са за сметка на Агенцията.
Фирмите могат да кандидатстват за планираните през следващите 2 години 20-40 прояви в 7 сектора. В предишния четиригодишен период със съдействието на Агенцията 1 200 български фирми са представили продукцията си на 120 изложения в чужбина.
Още от „Икономика“

Еврокомисията разреши „инжекции“ в икономиката на отделните членки
19:33, 20 мар 20 /
COVID-19 ще фалира повече хора, отколкото ще убие
15:26, 20 мар 20 /
Владислав Горанов: Вероятно ще се наложи актуализация на бюджета
21:58, 19 мар 20 /
Емил Караниколов: Банковата система е стабилна
21:27, 19 мар 20 /Последни новини

„Бързи и яростни“ 9 излиза на голям екран през юни
20:10, 16 апр 21 / Любопитно
Англия сполетяна от „беда” – недостиг на градински гноми
19:30, 16 апр 21 / Любопитно
Няколко научни причини да си вземете котка
19:05, 16 апр 21 / Любопитно
Добави коментар