Обучаваха бизнесмени от Шумен как да правят успешен маркетинг
13:37, 12 юли 16
25
621
Шрифт:
Експертът в Агенцията за насърчаване на малки и средни предприятия Траян Трендафилов даде съвети на бизнесмените как да изберат международни панаири и изложби, на които да участват, как да подготвят презентациите и щандовете си за изложенията.
Според специалистите участието на фирмите има няколко основни цели – увеличаване на продажбите, намиране на нови клиенти, представяне на иновации, провеждане на пазарно проучване и откриване на нови пазари.
Изложенията създават положителни двустранни връзки, успешният бизнес се гради на взаимоотношения, категорични са експертите.
Досега Агенцията за насърчаване на малките и средните предприятия е поемала изцяло разходите на фирмите за участие в изложенията, от тази година обаче, те ще трябва да финансират представянето си, като 20 % ще е собственото участие, а останалите 80% ще са за сметка на Агенцията.
Фирмите могат да кандидатстват за планираните през следващите 2 години 20-40 прояви в 7 сектора. В предишния четиригодишен период със съдействието на Агенцията 1 200 български фирми са представили продукцията си на 120 изложения в чужбина.
Последни новини
Черният петък започва по-рано: най-търсените смартфони с до 80% отстъпка от А1
15:54, 04 ное 25 / А1Спасение или риск с висока температура: Терзиев предлага концесия за Топлофикация София
17:50, 31 окт 25 / Idealisti
Добави коментар