Обучаваха бизнесмени от Шумен как да правят успешен маркетинг

13:37, 12 юли 16 / Икономика 25 205 Шрифт:
Topnovini
Представители на шуменски фирми участваха днес в семинар, организиран от Изпълнителната агенция за малки и средни предприятия. Лекторите представиха презентации по темите за успешния маркетинг и киберсигурността.

Експертът в Агенцията за насърчаване на малки и средни предприятия Траян Трендафилов даде съвети на бизнесмените как да изберат международни панаири и изложби, на които да участват, как да подготвят презентациите и щандовете си за изложенията.

Според специалистите участието на фирмите има няколко основни цели – увеличаване на продажбите, намиране на нови клиенти, представяне на иновации, провеждане на пазарно проучване и откриване на нови пазари.



Изложенията създават положителни двустранни връзки, успешният бизнес се гради на взаимоотношения, категорични са експертите.

Досега Агенцията за насърчаване на малките и средните предприятия е поемала изцяло разходите на фирмите за участие в изложенията, от тази година обаче, те ще трябва да финансират представянето си, като 20 % ще е собственото участие, а останалите 80% ще са за сметка на Агенцията.

Фирмите могат да кандидатстват за планираните през следващите 2 години 20-40 прояви в 7 сектора. В предишния четиригодишен период със съдействието на Агенцията 1 200 български фирми са представили продукцията си на 120 изложения в чужбина. 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама