Обучаваха бизнесмени от Шумен как да правят успешен маркетинг
13:37, 12 юли 16
25
551
Шрифт:
Експертът в Агенцията за насърчаване на малки и средни предприятия Траян Трендафилов даде съвети на бизнесмените как да изберат международни панаири и изложби, на които да участват, как да подготвят презентациите и щандовете си за изложенията.
Според специалистите участието на фирмите има няколко основни цели – увеличаване на продажбите, намиране на нови клиенти, представяне на иновации, провеждане на пазарно проучване и откриване на нови пазари.
Изложенията създават положителни двустранни връзки, успешният бизнес се гради на взаимоотношения, категорични са експертите.
Досега Агенцията за насърчаване на малките и средните предприятия е поемала изцяло разходите на фирмите за участие в изложенията, от тази година обаче, те ще трябва да финансират представянето си, като 20 % ще е собственото участие, а останалите 80% ще са за сметка на Агенцията.
Фирмите могат да кандидатстват за планираните през следващите 2 години 20-40 прояви в 7 сектора. В предишния четиригодишен период със съдействието на Агенцията 1 200 български фирми са представили продукцията си на 120 изложения в чужбина.
Последни новини

Какво трябва да се случи, за да станат електрическите автомобили по-предпочитани от тези с ДВГ
17:38, 11 юли 25 / Свят
Най-новите смартчасовници Galaxy Watch8 LTE и Watch8 Classic LTE са налични за предварителна поръчка в A1
17:16, 11 юли 25 / А1
A1 стартира предварителните поръчки на новите Samsung Galaxy Z Fold7, Z Flip7 и Z Flip7 FE
15:33, 10 юли 25 / А1
Добави коментар