Българинът кара повече колело, има увеличение на продажбите в Пловдив и София
14:08, 07 юли 16 / Общество
25
192
Шрифт:
"При нас експорта е над 95 процента, но има увеличение на продажбите за вътрешния пазар от 25 процента, което е добър показател индустрия като нашата, въпреки че в момента изпитваме трудност. Има голям внос на велосипеди втората употреба, което е добре за хората, защото имат по-голям избор. Ние производителите обаче трябва да ги убедим, че е по-добре да си купят нов велосипед, защото има гаранция, сервизна мрежа. Най-важното е, че новият велосипед е без скрити дефекти-не е претърпявал удари, няма микропукнати по рамките, няма прикрити дефекти, които един велосипед втора употреба може да има", казва мениджърът "Маркетинг и реклама" в холдинга Макс Европа Иван Илчев.
Причините за ръста на продажбите според него са комплексни, но най-важната е, че българите започват да обръщат повече внимание на здравето си и на здравословния начин на живот.
Илчев е категоричен, че средната цена на продадените велосипеди в България е 420 лева. "С уговорката, че включваме и детските велосипедчета, които са по-евтини и има много продажби. Иначе цената на продадените велосипеди в магазините ни, които се намират само в Пловдив и София е между 500 и 700 лева. Търсят се основно алуминиеви, планински и градски велосипеди", уточнява Илчев.
Той обяви, че за следващата година фирмата има нови модели и колекции. "Подготвили сме за масова продажба хита в Европа- електрическите велосипеди, които обаче не трябва да се бъркат с мотопедите. За 2017 година пускаме за продажба 20 нови модели електрически велосипеди. Досега имахме, но само единични бройки, сега пускаме цели серии в различни класове", пояснява мениджърът "Маркетинг и реклама" в холдинга.
Друг нов модел е градски лайф стайл велосипед, но не класически, с ниска рамка, без калници, хибриден вариант, който е по-лек за дълъг път. Новост е и ендуро велосипед със 160 мм ход, който е за тежък планински терен.
Холдингът е признат за европейски производител. "Рамки, вилки, част от кормилата се доставят или от САЩ или от европейски държави. Ние произвеждаме изцяло колелата за велосипедите-от алуминиевите заготовки до крайното изделие. Имаме и висок клас-марката Shockblaze, които са полупрофесионални и професионални модели", допълва Илчев.
Компанията търси начин за намаляване на цената. "От тази година започнахме нещо иновативно-марката Shockblaze не може да се намери в магазините, а само онлайн. По този начин премахваме част от стойността на велосипеда, която си добавят дистрибуторите. Така можем да кажем, че сме намалили до 1|3 от цената му, но без да променяме качеството", завършва Иван Илчев.
Още от „Общество“

Населението ни се е стопило с 35 хил. души
12:19, 12 апр 21 /
Юлия Юргакиева ще бъде новият изпълнителен директор на Агенцията за събиране на вземания
10:51, 12 апр 21 /
А1 пусна първия 5G план у нас – А1 Unlimited е с неограничени мегабайти на максимална скорост
09:54, 12 апр 21 /
EIT Digital 2022: Даваме тласък на предприемачеството и образованието за една силна цифрова Европа
09:45, 12 апр 21 /Последни новини
Избрани новини

Двама огнеборци загинаха при голям пожар в Санкт Петербург
23:40, 12 апр 21 / Свят
Първи коментар на Радев: Надявам се тази седмица да се свика парламентът
19:45, 12 апр 21 / Новият парламент
Руският посланик: Българите да мислят за България, а не да изпълняват нечии поръчки
16:54, 12 апр 21 / Политика
Обновена

Добави коментар