Данъчните с отличен от бизнеса в Стара Загора
15:30, 13 юни 16
25
317
Шрифт:
За седма поредна година в офиса на НАП в Стара Загора, се проведе проучване за качеството на обслужване. В него се включиха над 75 представители на малкия и среден бизнес: собственици на фирми, управители, счетоводители и упълномощени лица.
Основната цел на анкетата бе да проследи нивото на информираност на бизнеса, степента на удовлетвореност на клиентите от предоставените услуги, условията за обслужване, основните канали за получаване на информация, причините за срещнати затруднения и процента на потребителите на Е-услугите.
По конкретни 7 критерия, анкетираните са оценявали работата на служителите.
Двойно са се увеличли потребителите на електронните услуги, в сравнение с 2015 г. Притежателите на ПИК и Е-подпис са напълно удовлетворени от достъпа до данъчно-осигурителна информация, включваща: задълженията им като физически и юридически лица, възможностите за подаване на документи към НАП по интернет и други.
Трудностите, които среща бизнеса в региона, се дължат на: честата промяна в законодателството, липсата на държавна подкрепа към малкия и среден бизнес и достъпност до сградата на Приходната агенция. Клиентите се още срещат затруднения при разчитането на информацията от данъчно-осигурителната им сметка, както и при попълването на някои документи.
Добави коментар