“Виваком” лъгала клиенти за цена на SMS
11:21, 27 май 16
25
718
Шрифт:
Заради нелоялната практика фирмата е глобена с едва 2 000 лева.
Служители на телекомуникационното дружество са отправяли по телефона предложение към абонатите за сключване на договор за две услуги. Едната дава право на 200 безплатни минути към всички оператори, а другата – срещу допълнителната сума от 2.90 лв. на месец кратките текстови съобщения да се таксуват по 1 стотинка. Впоследствие на клиентите е изпращан по пощата договор, в който е била включена само услугата 200 безплатни минути.
Потребителите разбират, че втората услуга – изпращане на кратки текстови съобщения за 1 стотинка, не е била предоставяна при уговорените устно условия едва когато получат първата си месечна фактура и установят, че всеки SMS е таксуван по редовния тарифен план на телекома, обясняват от КЗП.
ВАС е забранила на “Виваком” да прилага практиката в бъдеще.
Избрани новини

Туризъм, но не на всяка цена
09:15, 17 юни 25 / Idealisti
Разрбридане на демокрацията
07:10, 16 юни 25 / Idealisti
Когато корпорациите контролират достъпа: Нарастващата заплаха за нашата дигитална свобода
07:10, 15 юни 25 / Idealisti
Добави коментар