Община Пловдив е похарчила 270 хил. лв. за 3 години за медийно влияние
10:09, 25 мар 16
25
344
Шрифт:
Декларираните от кмета на Пловдив Иван Тотев разходи за медийно отразяване през 2013 година са 50 хиляди лева, за 2014 година нарастването е с близо 200 процента и вече е 119 хил. лв., през 2015 година, когато имаше местни избори сумата е 100 хил. лв.
Разходите в града под тепетата за медийно отразяване на глава от населението са 0.40 лв.
По размер на общинския бюджет Пловдив се нарежда след Бургас и изпреварва Варна. За последните три години той е бил над 737 млн. лв. По разходите си за "медийни и информационни услуги" общината се класира на четвърто място.Само по договори за: "Публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали" на администрацията и Общинския съвет в града кметът Иван Тотев е похарчил от 2013 г. до 2015 г. 270 хил. лв. Това показва официалната справка, предоставена от администрацията.
Изводът е, че разходите за медийно отразяване през периода 2013-2015 година са общо 2,690 мил.лв. Средствата са само общински, няма плащания на медии с пари от европроекти .
Добави коментар