Росен Плевнелиев награждава лидерите в бизнеса у нас
07:42, 25 фев 16
25
450
Шрифт:
Традиционният конкурс на Българския форум на бизнес лидерите (БФБЛ)се провежда за тринадесети път и отличава компаниите с най-сериозен принос към корпоративната социална отговорност в България. Президентът Росен Плевнелиев ще връчи отличията в категорията „Инвеститор в обществото“. Тържествената церемония ще се състои в зала „Роял“ на „София Хотел Балкан“.
Отличията на БФЛБ имат за цел да популяризират социалноотговорното поведение на бизнеса в България. Те са признание за усилията на тези компании, които развиват успешно проекти в областта на корпоративната социална отговорност и същевременно се стремят да насърчат останалите бизнес представители да развиват активна социална политика. Годишните награди на БФБЛ са национални и за тях могат да бъдат номинирани компании от цялата страна, независимо от техните големина и сфера на дейност.
Награди се раздават в следните 6 категории:
Инвеститор в обществото – отличава компанията с най-сериозни бизнес практики, насочени към дългосрочно социално развитие и просперитет на общността, в която функционира, или на цялото общество.
Инвеститор в околната среда – отличава компанията с най-активна дейност за опазване на околната среда, създаване и използване на екологично чисти продукти или технологии.
Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд – поощрява успеха на компании, които се стремят към устойчиво развитие чрез непрекъснат професионален растеж на своите служители и реализират практически стъпки за подобряване условията на труд.
Инвеститор в знанието – отличава компаниите, които работят усилено за повишаване качеството на образованието, подобряване квалификацията на младите хора в България и подпомагане на научната и изследователската дейност.
Награда за маркетинг, свързан с кауза - отличават се компании, които, рекламирайки своя продукт или услуга, в същото време декларират подкрепата си за определена социална кауза. Tя може да е материална (част от цената на продукта или услугата се отделя в полза на каузата), може и да е само под формата на добро послание, насочено към клиентите. Така потребителите не само се присъединяват към социално отговорното поведение на компанията, но и научават повече за нуждите на обществото.
Най-добра социална политика на малко или средно предприятие.
Добави коментар