Здравната каса разкрива колцентър - ще проверява болниците чрез пациентите
21:30, 11 фев 16
25
425
Шрифт:
По време на днешната среща стана ясно, че е отчетено увеличение на разходите за болнична помощ. Свързвайки се с пациентите, от касата ще проверяват за спекулации и за пропуски в лечението на хората по време на престоя им в болницата.
“Става въпрос за информация били ли са в това лечебно заведение, как се чувстват в следствие на това лечение. Това е активен контрол от страна на касата, който всяка една голяма институция, било застрахователна, било банкова, било някаква друга, прави”, заяви здравният министър като подчерта, че това е мярка, която е трябвало да се въведе много отдавна.
НЗОК вече ще има и нова отговорност – да проучва внимателно дали пациентите са доволни от отношението към тях по време на престоя им в лечебните заведения. За тази цел ще бъде наета социологическа агенция, която ще обобщава резултатите от общественото мнение. Пациентите също ще имат обратна връзка с въпросните колцентрове, като сами ще могат да сигнализират ако медиците не са полагали необходимите грижи по време на лечението.
Последни новини

А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
По случай своя 30-годишен юбилей А1 раздава 333 предметни награди в „Колелото на съдбата“, сред които 3 автомобила
17:44, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар