5 заявления за достъп до обществена информация са постъпили в община Кубрат
13:08, 04 фев 16
25
425
Шрифт:
Те са официално заведени в електронния регистър за достъп до информация на общината, който е специално обособен в деловодната система на администрацията.
Заявената информация е предоставена по-рано от законния срок, съгласно Закона за достъп до обществена информация, с писмено решение за осигуряване на достъп. Няма регистриран отказ през този период. На всичките постъпили заявления са отговорени в писмена форма и по електронен път.
Справката от електронния регистър на общината сочи, че заявителите са представители на НПО, фирма и териториална администрация.
Заявленията са относно изготвен списък с кандидати за съдебни заседатели, предоставени копия на документи, регламентиращи участието на представители на обществеността във вземането на решения или при формирането на политики в рамките на дейността и компетентността на административните звена и органи на община Кубрат.
Постъпило е и заявление с искане да бъде предоставено копие на заповед на кмета на общината за определяне на служител по ЗДОИ в общинската администрация, както и копие на длъжностната характеристика на заеманата от определения служител длъжност.
Останалите две теми, по които са направени запитванията, са свързани с предоставяне на информация относно размера на избрани местни данъци и такси в община Кубрат и информация относно броя на МПС на физически и юридически лица по видове и платен данък за периода януари 2011 – декември 2014 година в общината.
От кметската управа информират, че всички оригинали на преписките по ЗДОИ се архивират и съхраняват от секретаря на община Кубрат. Води се освен електронен и регистър на хартиен носител.
Добави коментар