Намаляват щата на общинската администрация в Добрич
17:04, 22 яну 16
25
529
Шрифт:
През май миналата година Министерството на финансите е дало указания да се предприемат незабавни действия за анализ и оценка на числеността на персонала в делегираната от държавата дейност „Общинска администрация”, чиито заплати се финансират за сметка на средства от държавния бюджет и/или със средства от собствени приходи.
Посочено е още, че ще се осъществява текущ анализ на данните за натуралните показатели, отразени в отчетите за бюджета за 2015 г. и ще се проследява текущо тенденциите в числеността на служителите в дейността. Това е наложило да бъдат преразгледани функциите и структурата.
Предложението на кмета Йордан Йорданов е общата численост на персонала на общинска администрация да се намали с 5 щатни бройки и от 160 да стане 155 щатни бройки.
Новата структура предвижда към зам.-кмета по устройство на територията да има една дирекции - “Устройство на територията, инфраструктура и околна среда”, с два отдела - „Устройство на територията и строителен контрол” и „Инфраструктура и околна среда”. Към зам.-кмета финанси и управление на собствеността ще има звено „Вътрешен одит”, дирекция „Бюджет и финанси” и дирекция „Местни данъци,
такси и управление на собствеността”. Към зам.-кмета по икономическо развитие и европейски фондове ще има дирекция “Административно-правно, информационно и техническо обслужване” с два отдела - “Канцелария и административно обслужване” и “Център за услуги и информация”, както и дирекция „Гражданска регистрация и обслужване на населението”. Към зам.-кмета по икономическо развитие и европейски фондове ще има само една дирекция „Икономическо развитие и европейски фондове”. С една дирекция ще е и зам.-кметът по хуманитарни дейности, която ще е едноименна.
Добави коментар