Агробизнесът демонстрира сила на Международната селскостопанска изложба в Пловдив
11:44, 13 яну 16
25
266
Шрифт:
Гръцки и турски компании буквално окупират палатите и откритите площи. Своя дебют на изложението прави една от най-големите турски фирми за земеделска техника. Представят се и нови участници от Гърция, предлагащи оборудване за оранжерии. Обяснение за бизнес инвазията от двете съседни държави е фактът, че деловите кръгове там оценяват пазара в България като добър, а на изложението могат да се срещнат с широк кръг потенциални клиенти, тъй като се очакват над 30 000 посетители от страната и чужбина.
Голям е интересът към "Агра 2016” и от страна на бизнеса в Западна Европа. Холандското посолство например значително увеличава площта на експозицията си, където ще презентира водещи компании от различни сектори. Силно участие заявява и Чехия.
Българските производители и дистрибутори демонстрират същото високо ниво. Повечето от завръщащите се изложители ангажират по-големи щандове, за да покажат новите си изделия и пазарния рестарт на фирмите си именно на най-значимото икономическо събитие за селско стопанство в Югоизточна Европа. То събира компании лидери, предлагащи технологии, техника, оборудване и материали за животновъдството и земеделието, нови сортове и породи, модерни методи за производство, включително биологично.
"Агра 2016” е част от второто издание на мегафорума за агробизнес, храни, вино и туризъм, организиран по инициатива на Международен панаир Пловдив и включващ общо седем изложения. Другата "гореща точка” в рамките на мегафорума е Градът на виното, където участниците в Международната изложба за лозарство и винарство "Винария 2016” ще представят новите си колекции. Наред с изисканите напитки ще стоят кулинарни специалитети, приготвени от изявени производители, които са част от Международната изложба за храни "Фудтех 2016”.
Изложенията "Агра”, "Винария” и "Фудтех” и "Хорека Пловдив“ отново се провеждат под егидата на Министерството на земеделието и храните.
Добави коментар