Пловдивчани се жалват на омбудсмана от неудобни автобуси
07:19, 13 яну 16
25
344
Шрифт:
През същия период подадените сигнали на граждани са 236 срещу 210 за същия период на 2014 г. Преобладаващи са сигналите със социална проблематика, свързани с потребността от социални услуги за граждани в неравностойно положение. Максимално полаганите усилия от ресорните служители са ограничавани - от една страна от недостатъчно външно финансиране и от друга - големият брой желаещи да ползват социални услуги.
С тенденция към увеличаване са сигналите на гражданите в направление образование и най-вече за недостиг на места за първолаци в т.нар. елитни училища, като критериите за класиране са обективни, но материалната база – недостатъчна.
Еднакви с предходното шестмесечие (за 2014 г.) в количествен аспект са сигналите, касаещи устройството на територията и подобряване на градската среда (осветителни улични тела, ремонт на улични и тротоарни настилки, недостиг на пейки и пр.).
Двойно увеличена е групата сигнали с екологична проблематика, в която доминира значително разминаване между концепциите на гражданите и тези на съответните инстанции.
През отчетния период не бележат значителна динамика сигналите в направление обществен ред и сигурност, етажна собственост, сметоизвозване и чистота на улиците, достъп до информация, регистрация на търговски обекти и търговска дейност и административно-техническо обслужване.
Последни новини

Посрещнете лятото с нов смартчасовник на Apple с до 200 лв. отстъпка от А1
13:06, 06 юни 25 / А1
"Грешници" – тайнственият свят оживява във Видеотеката на A1 Xplore TV
14:53, 05 юни 25 / А1
Специална селекция смартфони с до 80% отстъпка от А1 през юни
12:39, 04 юни 25 / А1
Добави коментар