Горещият телефон за подаване на жалби ще бъде поставен върху касовите бележки

10:06, 30 дек 15 25 498 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
От следващата година горещият телефон за подаване на жалби в Комисията за защита на потребителите (КЗП) - 0700 111 22, ще присъства на касовите бележки. 

През почивните дни за Коледните празници в КЗП на телефона са регистрирани около 45 обаждания, сред които има сигнали и от Сливен.

„Идеята е горещият телефон да бъде „под ръка” на хората и при възникване на нередности да могат да направят консултация или да подадат сигнал още докато са в магазина”, съобщава Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите.

Клиентите са подавали сигнали преди всичко за консултации относно възможността да върнат подаръци, които не са били харесани, или да научат повече за правата си и реда за предявяване на рекламация за дефектна стока..

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама