Горещият телефон за подаване на жалби ще бъде поставен върху касовите бележки
10:06, 30 дек 15
25
636
Шрифт:
През почивните дни за Коледните празници в КЗП на телефона са регистрирани около 45 обаждания, сред които има сигнали и от Сливен.
„Идеята е горещият телефон да бъде „под ръка” на хората и при възникване на нередности да могат да направят консултация или да подадат сигнал още докато са в магазина”, съобщава Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите.
Клиентите са подавали сигнали преди всичко за консултации относно възможността да върнат подаръци, които не са били харесани, или да научат повече за правата си и реда за предявяване на рекламация за дефектна стока..
Последни новини

А1 отбелязва своята 30-годишнина със специални филмови предложения
16:54, 17 сеп 25 / А1
А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар