Живко Табаков: Ангажирам се лично с търсенето на рекламни специалисти в сферата на туризма

15:47, 14 окт 15 / Общество 25 151 Topnovini
„Изключително трудно се привличат добри рекламни специалисти в сферата на туризма. Това е така, защото в една общинска администрация възнаграждението е много ниско. Когато говорим за мениджърски недостиг, трябва да се има предвид факта, че бизнесът дава доста по-високи заплати и е нормално добрите специалисти да са изкушени от това, и респективно да бягат от общинската служба. Аз обаче искам да се ангажирам лично с намирането на такъв екип в Община Бургас и вече съм водил разговор по тази тема с г-н Димитър Николов”. Това каза за Topnovini.bg кандидатът за общински съветник от листата на Реформаторския блок Живко Табаков, помолен да коментира недостига на рекламни специалисти в сферата на туризма.

Табаков сподели, че вече има и начертана стратегия затова как да бъде рекламиран Бургас в международен мащаб, като се започне от туристическите борси и се стигне до това какъв пазар, таргет група и фокус се цели. „Когато ние излизаме зад граница първо ще стои брандът „България”. След това е много важен екипът от Бургас. Той трябва да разполага с нужния ресурс, за да рекламира града ни и да знае каква група от хора се стреми да привлече. Важен момент е, че Бургас трябва да бъде рекламиран по различен начин в отделните държави. Едно е да рекламираме в Турция и Гърция, съвсем друго е да представяме страната и града си в Китай например. В случая е важно да има стиковка между държава, община и браншови организации”.

Третият в листата на Реформаторският блок за общински съветници призна, че Бургас трябва да заложи най-вече на привличането на туристи от съседни държави като: Гърция, Румъния и Турция, както и да насърчи културно-историческия туризъм в региона с разработване на допълните маршрути. Конгресният и крайноседмичният туризъм също не бил за подценяване, като една от първите стъпки за целогодишен приток на туристи. Табаков сподели още, че е от изключителна важност за Бургас да привлече и световни хотелски вериги.

„Ако успеем да направим това, ние ще влезем в световната резервационна система на дадената верига. В началото може да се работи на принципа на франчайз. За нас ще е от голяма полза дори само една подобна верига на стъпи в Бургас”.

По думите на Табаков, ако има правилна стратегия, кварталите Сарафово и Крайморие също могат да се превърнат в едно от лицата на Бургас чрез изграждане и развитие на яхтени пристанища. „Изключително сме близо до Босфора, не трябва да изпускаме яхтсмените. Задължително обаче трябва да свалим таксите за регистрация, ако искаме те да дойдат при нас”.

По рано през деня Табаков се срещна с туристическия бранш. По време на създалата се дискусия стана ясно, че от 2016 г. концепцията за отдаване на плажовете под наем ще бъде тотално променена от страна на министерството. Кандидатът за общински съветник загатна, че те ще бъдат разделени на категории. Неатрактивните от тях можело дори да се дават без пари. Живко Табаков обеща пред представителите на бранша да предложи патетният данък за квартирите да бъде намален, с което да се облекчи дребния бизнес. В момента в Бургас този данък е 260 лв., а в Созопол например е само 60 лв.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!