“Плейбой” спира с голите снимки
09:46, 13 окт 15 / Свят
25
561
Шрифт:
В интервю за “Ню Йорк Таймс” той заяви, че създателят на може би най-популярната марка списание Хю Хефнър се е съгласил с предложението. Доводите са били, че в ерата, в която всеки тийнейджър има достъп до цялата порнография в интернет през телефона си, голите снимки не биха привлекли купувачи. Така от март 2016 година на страниците на “Плейбой” вече няма да има голи жени. На страниците на списанието все пак ще има провокативни снимки на жени, но те ще бъдат с рейтинг, указващ, че са подходящи за лица над 13-годишна възраст.
Интернет-страницата на списанието вече е претърпяла пълна промяна и вече може да се разглежда и на работното място, което е довело до повече по-млади читатели и повече трафик.
“12-годишното ми "аз" ще бъде много разочарован от сегашния ми "аз". Но това е правилният ход”, казва главният редактор Кори Джоунс.
Американското издание на “Плейбой” вече не носи никаква печалба, но служи като реклама за международните издания и бизнеса с марката “Плейбой”, който носи доста приходи, коментира “Гардиън”. Тиражът на списанието е паднал от 5,6 милиона през 1975 година до около 800 000 днес.
Още от „Свят“

Разбиране на страничните залози в Блекджек
06:45, 08 юли 25 /
Тур дьо Франс 2025: Голямото състезание в числа
18:03, 07 юли 25 /
Връщане в училище: как търговците се подготвят за един от най-силните сезони в годината
17:20, 03 юли 25 /
Уимбълдън, където традицията среща модернизма и технологиите
17:02, 27 юни 25 /Последни новини

A1 с два сертификата QUDAL за най-високо качество на цифрова телевизия и мобилни услуги
15:12, 08 юли 25 / А1
Рекорден брой геймъри взеха участие в турнирите на А1 по време на Aniventure Comic Con 2025
17:58, 07 юли 25 / А1
Вземете Huawei Watch 5 с до 300 лв. отстъпка от А1 и Extra SIM без такса за първите 6 месеца
15:22, 04 юли 25 / А1
Добави коментар