Биг брадърът Здравко Василев се включва в битката за кмет на Приморско с некомерсиални цели

10:48, 20 сеп 15 / Общество 25 232 Шрифт:
Topnovini
Победителят в първото българско издание на комерсиалното телевизионно шоу „Биг Брадър“ Здравко Василев се включва в надпреварата за кмет на Приморско с некомерсиални цели. Това заяви той по Нова телевизия. В потвърждение на думите си разкри, че сигурно е единственият човек в България, който е отказвал два пъти да влезе в парламента като депутат. Причината е, че не обичал задкулисни договорки и непочтените сделки. Затова сега е решил, че ще бъде кандидат на последните идеалисти в Приморско.

„Аз съм човек, който обича предизвикателствата. А няма по-добро предизвикателство от това да се изправиш срещу трима бивши кметове на Приморско. Още повече че обичам родния си град и държа всичко, което се случва тук, да бъде в правилната посока. Приморско има огромен потенциал, който не е оползотворен, и мисля, че мога да бъда полезен със своите знания, умения, желание за работа“, коментира Василев.

Биг брадърът декларира, че влиза в кметската битка абсолютно сам и че няма никакви договорки с партията, която го е подкрепила. В листата с него са подбрани хора, чиито имена не са компрометирани по никакъв начин и не са участвали във властта. Самият той счита, че съгражданите му няма да го вземат несериозно заради участието си в телевизионното риалити.

„Шоуто е била една част от моя живот, в която дори там съм се представил забавно и добре и съм спечелил. Тъй че не държа да влизам в политиката, това не е детската ми мечта и не мисля, че от това зависи всичко. Аз развивам успешен бизнес, превърнах хобито си в професия, справям се със семейните си задължения. Не ми е самоцел да вляза на всяка цена във властта“, каза Здравко.  

Василев не се изправя за първи път в битката за кмет на Приморско. Още през 2007 г. той се пробва да оглави родния си град, но тогава най-много гласове събра Лиляна Димова от БСП.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама