Регистърът за туристическите атракции има повече от 1000 посещения на час
17:40, 11 сеп 15
25
879
Шрифт:
Тя припомни, че фокусът на рекламата върху България за тази и следващата година е поставен върху културно-историческия туризъм. Разработени са 8 културно-исторически дестинации, които обхващат повече от 71 града, каза Ангелкова.
Тя прикани да се изпраща информация за всяка нова туристическа атракция, за да се популяризира максимално бързо.
"Можете да разчитате на Министерство на туризма по партньорството на програмите, за да можем да рекламираме бързо туризма в нашата страна“, обеща Ангелкова.
На територията на страната има повече от 100 туристически информационни центрове. Фокусът продължава да бъде летният, зимният, културно-историческият и гурме туризмът.
Последни новини

А1 отбелязва своята 30-годишнина със специални филмови предложения
16:54, 17 сеп 25 / А1
А1 с нова възможност за дарение през Моят А1
15:57, 16 сеп 25 / А1
А1 и НАПГ зарадваха близо 300 деца от приемни семейства с нови раници и учебни помагала за старта на учебната година
17:50, 15 сеп 25 / А1
Добави коментар