КЗП забрани на производител на храни да рекламира несъществуващи намаление и продукт
11:10, 18 авг 15
25
383
Шрифт:
Проверка на КЗП е установила, че производител, чието име не се посочва, рекламира чрез билбордове по пътищата намаление на цената на неин продукт, плюс още един, който реално не присъства в нейното портфолио и по този начин заблуждава клиентите, че могат да си го купят с 15% по-евтино.
„На практика от нея не става ясно дали намалението от 15% е калкулирано в цената, на която продуктът се предлага в търговската мрежа, или отстъпката трябва да се прилага към всяка конкретно оповестена цена във всеки конкретен търговски обект на касата от самия продавач“, посочва КЗП.
По време на проверката компанията производител е уточнила пред КЗП, че става дума за намаление от 15% на цената за дистрибутори и търговски вериги, но от посочените вериги за заявили, че не участват в кампанията и формират продажната цена за своите обекти по собствени критерии.
Последни новини

„Последен изход: Наследството“ – новата глава от култовата поредица вече е част от Видеотеката на A1 ТВ
11:29, 01 юли 25 / А1
Недопустимо ли е предложението за отмяна на решенията за образуване на Карандила и Даулите в селищни образувания?
13:05, 30 юни 25 / Регионални новини
Уимбълдън, където традицията среща модернизма и технологиите
17:02, 27 юни 25 / Свят
А1 е любимата марка на българските потребители в категория "Телекомуникации" за седма поредна година
14:26, 26 юни 25 / А1Избрани новини

Новият стар расизъм
15:30, 01 юли 25 / Idealisti
Целта оправда средствата
06:35, 30 юни 25 / Idealisti
От легенда до сянка, в клетката на собствената си слава
07:05, 29 юни 25 / Idealisti
Добави коментар