Туристи се оплакват в КЗП от цени в евро и липса на основни услуги
14:01, 16 авг 15
25
366
Шрифт:
Най-често хората са се оплаквали от разминаване на очакванията, свързани със сключения договор. В различни хотели комисията е установила, че липсват основни услуги, които са задължителни за определената му категория.
По думите на Маргаритов в този случай се предприемат действия по налагане на санкции, информиране на министъра на туризма за разминаванията и уравняване на категорията на обекта спрямо качеството на предоставяните в него услуги.
Оплакванията срещу получаваните в заведенията услуги са свързани най-вече с менютата - липса на информация за грамажа или посочване на цените в евро, вместо в български лева, както е задължително по закон.
От Комисията са поискани и над 100 консултации по въпроси, свързани със защитата на потребителските права.
Председателят на КЗП посъветва потребителите да пазят документите за туристически пътувания и при проблем да се оплакват в Комисията или в Европейските потребителски центрове.
От началото на летния сезон КЗП има приемни в Каварна, Китен и Приморско, а предстои откриване и в Обзор.
Последни новини

Уимбълдън, където традицията среща модернизма и технологиите
17:02, 27 юни 25 / Свят
А1 е любимата марка на българските потребители в категория "Телекомуникации" за седма поредна година
14:26, 26 юни 25 / А1
Може ли Биткойнът да замести долара
06:30, 25 юни 25 / Idealisti
Колективната дилема на Великобритания
06:35, 24 юни 25 / IdealistiИзбрани новини

Целта оправда средствата
06:35, 30 юни 25 / Idealisti
От легенда до сянка, в клетката на собствената си слава
07:05, 29 юни 25 / Idealisti
Фалшиви гласове, истински проблем: Музикалната индустрия срещу изкуствения интелект
08:00, 28 юни 25 / Idealisti
Добави коментар