Директорът на НАП Велико Търново подписа обновената Харта на клиентите
16:19, 24 юли 15
25
540
Шрифт:
В документа са описани също основните права и отговорности на клиентите при контактите им с приходната администрация. НАП обнови стратегическия си документ, наречен Харта на клиента, така че да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази развитието на Агенцията през последните години.
Хартата поставя фокус върху насърчаване на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни вноски. С нея служителите на Агенцията поемат отговорност да реагират своевременно, когато са допуснали грешка.
В документа са описани и очакванията към клиентите, които се изразяват най-вече в спазване на данъчното и осигурително законодателство. Хартата е подписана от директора на ТД на НАП гр.В. Търново Стефан Михайлов и разпространена сред всички служители на Агенцията.
„Приоритет за насърчаване на доброволното изпълнение и ангажименти на всеки служител в агенцията към справедливост и равнопоставеност на клиента се съдържат в Хартата.
Бизнесът и гражданите също имат ангажимент към държавата и служителите на агенцията и те са посочени в хартата“. Това заяви по повод обновената Харта Стефан Михайлов, директор на ТД на НАП гр. В. Търново.
Последни новини

През великденските празници работното време на магазините на А1 ще бъде променено
19:05, 18 апр 25 / А1
Благословени Великденски празници!
08:04, 18 апр 25 / Idealisti
Как да изберете подходяща агенция за дигитален маркетинг за вашия бизнес
06:50, 17 апр 25 / Свят
Добави коментар