Директорът на НАП Велико Търново подписа обновената Харта на клиентите
16:19, 24 юли 15
25
490
Шрифт:
В документа са описани също основните права и отговорности на клиентите при контактите им с приходната администрация. НАП обнови стратегическия си документ, наречен Харта на клиента, така че да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази развитието на Агенцията през последните години.
Хартата поставя фокус върху насърчаване на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни вноски. С нея служителите на Агенцията поемат отговорност да реагират своевременно, когато са допуснали грешка.
В документа са описани и очакванията към клиентите, които се изразяват най-вече в спазване на данъчното и осигурително законодателство. Хартата е подписана от директора на ТД на НАП гр.В. Търново Стефан Михайлов и разпространена сред всички служители на Агенцията.
„Приоритет за насърчаване на доброволното изпълнение и ангажименти на всеки служител в агенцията към справедливост и равнопоставеност на клиента се съдържат в Хартата.
Бизнесът и гражданите също имат ангажимент към държавата и служителите на агенцията и те са посочени в хартата“. Това заяви по повод обновената Харта Стефан Михайлов, директор на ТД на НАП гр. В. Търново.
Добави коментар