Пътуваме по Околовръстното след Бояна в тунели
13:46, 17 юли 15
25
671
Шрифт:
Причината е, че по съществуващото трасе вече има много сгради и отчуждаването им би струвало скъпо. Според идейния проект, по думите на Павлова, след първия тунел ще има и мост - най-вероятно над бул. “Цар Борис III”, по който все още има доста трафик от Перник и югозападна България. Допълнителни съоръжения се предвиждат и до края на трасето - автомагистрала “Люлин”. Индикативната цена е около 200 млн. лв., без в тази сметка да са включени отчуждаванията.
Участъкът от ж.к. “Младост” до АМ “Тракия” също няма да е евтин, каза Павлова. Процесът по изграждането е в по-ранна фаза. Министърът съобщи още, че в график върви и ремонтът по Западната дъга на Околовръстния път.
Последни новини

А1 приема предварителни поръчки за най-новите продукти на Apple
20:34, 12 сеп 25 / А1
Емил Кошлуков към СЕМ: "Спрете фарса!"
10:05, 12 сеп 25 / Idealisti
Умен старт на новия семестър – водещи смартфони с 0% лихва на лизинг от А1
19:02, 11 сеп 25 / А1
Добави коментар