Кои са сутрешните навици, от които пълнеете?

08:20, 28 ное 18 / Здраве Сподели в: 25 1309
1

Ядете здравословно, спортувате редовно и въпреки това не можете да свалите последните 5 килограма за тъй мечтаната перфектна фигура.

Оказва се, че причината за това може да се крие в някои от ежедневните сутрешни навици.

Ето 7 сутрешни навика, заради които има вероятност да трупате килограми:

1. Спите до късно

Твърде малкото сън кара организма ви да произвежда стресовия хормон кортизол, който усилва апетита. Въпреки това, успиването не е по-полезно. Според ново изследване спането повече от 10 часа на денонощие може да доведе до по-висок индекс на телесна маса. Лекарите препоръчват да спим между 7 и 9 часа на нощ.

2. Забързаният начин на живот

Твърде многото ангажименти, започващи от първата секунда на събуждането може да ви накара да мислите, че времето ви е ограничено. След което ще започнете да правите всичко в бързина. Въпреки че това може да ви помогне за оптимизиране на времето, този забързан ежедневен начин на живот може да увеличи чувството на безпокойство. Това в замяна ще повлияе на теглото ви.

3. Избягвате кофеина

Кофеинът стимулира централната нервна система, така че ежедневният му прием под формата на кафе ускорява метаболизма с 5-8% и изгаряте между 98 и 174 калории повече. Черният чай, който също съдържа кофеин, ускорява метаболизма с до 12%.

4. Недостатъчно слънчева светлина

Това може и да не изглежда като нещо, свързано с напълняването, но съществуват индикации, че слънцето подпомага активирането на метаболизма в ранната част на деня. Проучване доказва, че UV лъчите рано сутрин са полезни. Те снабдяват тялото с енергия, докато стимулират метаболитната активност. 20-30 минути дневна светлина е достатъчна, за да се отрази върху теглото ви.

5. Закусвате твърде малко

Учени настояват, че за да отслабнете, трябва да се поглезите с обилна и вкусна закуска. Една балансирана закуска съдържа около 600 калории от чисти протеини и въглехидрати – позволете си и лек десерт, за да спазвате по-лесно диетичния си план за деня.

6. Забравяте да се претеглите

Учени от университета Корнел са доказали, че всекидневното теглене е успешна техника за насърчаване на отслабването. Най-доброто време да стъпите на кантара е веднага след ставане сутрин, преди да ядете и пиете каквото и да било. Тъй като губите тегло от вода през нощта, сутрин ще получите най-точен резултат, посочват от Bright Side.

7. Не си оправяте леглото

Това също може да прозвучи странно, но е вярно. Изследване на американската Sleep Foundation разкрива, че хората, които си оправят леглото, също докладват и за по-добро качество на съня. А то е от изключително значение за поддържането на здравословно тегло.

 

Topnovini Автор: Topnovini

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.

Най-нови Най-четени Най-коментирани