„Евроинс“ с първо място в категория „Благотворителна инициатива” в конкурса b2b Media Awards 2020

12:39, 03 юли 20 / Общество 25 764 Цветилена Симеонова
Снимка: CanStockPhoto

„ЗД Евроинс” АД получи поредното признание за своята корпоративна социална отговорност по време на конкурса b2b Media Awards, който се проведе на 02.07.2020 г. в Nova Art Space. Компанията спечели първо място в категория „Благотворителна инициатива”. Отличието е за дарение на 100 бр. антидекубитални дюшеци тип „MediCare AD120P” за нуждите на лежащо болни пълнолетни лица и деца настанени в центрове за настаняване от семеен тип на територията  на община Белоградчик, съобщиха от „Евроинс“.

Останалите претенденти в категория „Благотворителна инициатива” в конкурса b2b Media Awards 2020 са съответно „Kaufland България” класирани на второ място и „ЗЕАД Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп” ЕАД класирани на трето място.


Снимка: "Евроинс"

Изключително горда съм, че усилията, които полагаме, не остават незабелязани. Тази награда е за целия ни екип и тя ни дава по-голяма увереност да продължаваме да правим добро. Искам да изкажа специални благодарности на колегата Явор Костадинов, главен експерт в „ЗД Евроинс” АД, който работи неуморно дни наред, за да можем да реализираме това дарение”, сподели по време на церемонията Десислава Еленкова, мениджър „Маркетинг и комуникации” в „ ЗД Евроинс” АД.

Шестото издание на b2b Media Awards се проведе в условията на неочаквани затруднения за бизнеса и обществото. Тази година конкурсът отличи доказано най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално - отговорни кампании в отговор на кризата COVID-19, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!