Министърът на туризма: Нужна е реклама на Пловдив като столица на културата

12:55, 04 апр 17 / Култура 25 234 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

"Рекламата на Пловдив като столица на културата трябва да залегне в маркетинговата стратегия на България за следващата година, защото събитието е от национален, а не от местен характер с акцент културния туризъм", това каза в Пловдив служебният министър на туризма. Стела Балтова се срещна с областният управител Здравко Димитров. Те обсъдиха приоритетите в маркетинговата стратегия на България за следващата година и в частност приоритетите пред Пловдив и областта в контекста на домакинството на града като европейска столица на културата през 2019 година.

Здравко Димитров изтъкна, че е важно да бъде създаден културен продукт, който да работи и в бъдещето и да подпомага развитието на града като трайна туристическа дестинация. Двамата обсъдиха и развитието на летище Пловдив, както и привличането на нискотарифните авиокомпании с цел увеличаване на броя на чуждестранните туристи към южната част на страната. Те бяха единодушни, че летище Пловдив трябва да бъде отдадено на концесия, за да може да се даде тласък не само на туризма, но и на бизнеса в региона.

Областният управител постави въпроса във връзка с изграждането на четирилентов път Пловдив – Асеновград, както на отсечката Пловдив – Радиново, които са от стратегическо значение за развитието на региона. На срещата присъстваха още Любозар Фратев, председател на Съвета по туризъм Пловдив и Тракийски туристически район, както и депутатът Менда Стоянова.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама