"Амазон" (Amazon Web Services) отстрани проблемите в облака за съхраняване на данни AMS S3, който доведе до прекъсване в десетки други услуги от Adobe до Kickstarter във вторник. Информацията е на специализираното издание CNET, цитирано от БГНЕС.
Проблемите в работата на някои от услугите на американската корпорация „Епъл” (Apple) във вторник са възникнали заради повреда в системата за съхранение на данни Amazon S3. Съобщението е на портала Appleinsider. Едновременно с това възникнаха проблеми с цяла редица услуги на „Епъл”.
По-рано на официалния сайт на „Епъл” се появи информация, според която проблемите са засегнали няколко от онлайн магазините на „Епъл”, както и мрежовите услуги за музика и видео. Медиите в САЩ нарекоха това най-големия колапс на интернет от 2015 година насам.
Не е ясно колко клиенти са имали проблеми, нито причината за станалото.
Amazon Web Services се използва от голям брой интернет компании – от „Инстаграм” (Instagram) до „Нетфликс” (Netflix), както и от държавни ведомства в САЩ.
AMS държи 31% от световния пазар за облачно съхраняване на данни, включително изображения, документи, програмни кодове, данни за клиенти и транзакции.
Вече всичко работи нормално.
Добави коментар