Магистралата до Благоевград ще е готова до края на октомври
09:06, 05 авг 15 / Политика
25
242
Шрифт:
Тя каза още, че съоръжението отговаря на всички норми и подобно нещо се прави за първи път в страната ни. Тя предположи, че то е предизвикало и коментари сред хората, защото е ново и различно.
„Дори най-големите ни критици във "Фейсбук", когато минаха и заснеха, видяха, че има и ляв завой, и десен завой, и окачване, и слизане във всички посоки и всички направления, които обслужва”, каза Павлова и отбеляза, че според нея няма проблем.
Магистралата плюс пътния възел са проектирани 80-те години, сподели тя. Само на участъка на първите 3 км има 2 тунела и на следващите 30 км още 2 тунела, като единият е дълъг 700 м, а другият е над километър.
„Това строителство ще е много сложно с големи пътни възли, сложни съоръжения и много на брой тунели”, сподели още тя. В бъдещата магистрала „Струма” последният лот, който предстои да бъде изграден, участъкът при Кресненското дефиле, също ще има комбинация от много на брой малки тунели, полутунели, виадукти и сложни съоръжения.
Пътят от София към Кулата е най-натовареният път в България, отбеляза Павлова.
Участъкът от магистралата между Сандански и Кулата е пуснат и в момента се изгражда този към Благоевград, който ще бъде довършен до края на месец октомври. Остава да се довърши участъкът при Кресненското дефиле, който включва три подучастъка – от Благоевград до Крупник, този в самото Кресненско дефиле и от Кресна до Сандански. Регионалният министър изрази надежда до 2023 г. да е готов целият път София – Кулата.
Добави коментар