4 % по-малко чужденци са посетили Бургаско

11:42, 04 авг 15 25 272 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
В Бургаска област са посрещнати 362 561 чужди туристи през месец юли тази година. Спрямо същия период през миналата година това представлява спад от 4 %, съобщиха от Регионалната туристическата камара.

Броят им обаче е нараснал спрямо месец юни 2015 г. – с 15 %.

През месец юли 2015 г. спад бележат следните пазари: Италия, Люксембург, Норвегия, Германия, Нидерландия, Финландия, Швеция, Унгария, Беларус.

рез месец юли 2015 г. спад бележат следните пазари: Италия, Люксембург, Норвегия, Германия, Холандия, Финландия, Швеция, Унгария, Беларус. Най-големи са спадовете на украинския пазар: с - 68%, Люксембург: с - 33%, Русия: с - 31%, Германия: с - 21%.

Нивото на 2014 г. през месец юли запазват: Латвия, Литва, Австрия, Дания и Словакия. За месец юли 2015 г., а може би за целия сезон на Бургаска област изчезват пазари като: Словения, Испания, Грузия и Португалия. За месец юли 2015 г. бележат ръстове следните пазари - Франция - 47%, Белгия - 34%, Полша - 26%, Израел - 26%, Казахстан - 19%, Чехия - 15.5%, Естония - 15%, Ирландия - 13.5%, Великобритания - 7.5%.

Наблюдавали се и тенденции за пренасочване на туристите от нашите съседни страни като Турция и Гърция, поради сложната политическа и икономическа несигурност. Важно било и намаляването на цената на туристическите пакети през месец април и май и удължаването срока на ранните записвания. Трябвало да се отбележат и великолепните климатични условия през настоящата година. Тази година много българи също са избрали българското Черноморие - предимно млади хора, семейства с деца, които избрали почивки на юг от Бургас и заели евтината леглова база.

Резкият спад на украинските туристи се дължал на сложната геополитическа криза в Югоизточна Европа, несигурността и девалвацията на украинския гривна, което довело до увеличаване на цената на пакета.

Спадът на беларуския пазар се дължал на отказа на родителите  - автобусните групи с деца да преминават през Украйна, трудното снабдяване с двустранни Шенгенски визи, нощувка в Словакия в двете посоки увеличи цената на пакета и нарастване на прехода за България със стотици километри.

По отношение на Германския пазар и Скандинавските страни, било необходимо конкретно маркетингово проучване, тъй като тези спадове с всяка година нараствали.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама