Какво прави през телефона си българинът?

12:10, 13 фев 18 25 379 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

43% от българите проверяват смартфоните си поне няколко пъти в рамките на един час. Това показва проучване сред притежателите на мобилни телефони, в което са участвали 502 българи. Изследването е извършено през януари тази година в Австрия, България, Хърватия, Чехия, Дания, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Сърбия, Словения и Турция от международната компания за проучвания IPSOS по поръчка на голяма фирма, производител на смартфони, пише БТА.
 
Българските потребители ползват смартфона си за
търсене на информация, забавление, сърфиране в социалните мрежи, проверка на новините, използване на навигацията, както и за връзка с банкови институции.

Типичният
български потребител се нуждае от смартфон, за да изпраща съобщения (72 на сто), да прави снимки (89 на сто), да влиза в социални мрежи (85 на сто).
 
Проучването разкрива също, че 73%о от отговорилите българи признават, че
телефонът им е с тях повече от 13 часа на ден. 26 на сто от хората използват устройството активно между 3 и 4 часа на ден. 18 на сто от потребителите влизат с телефона си в банята, 67 на сто в кухнята и 51 на сто в детската стая.

Според компанията, извършила проучването, 60 на сто от българите използват смартфоните си за имейл кореспонденция, за проверка на социалните мрежи и за пращане на съобщения преди да си легнат. Също така 55 на сто от участвалите в проучването българи правят всичко това веднага след като се събудят. Това е и една от причините 63 на сто от сънародниците ни да държат телефоните до себе си в спалнята, а 7 на сто от тях признават, че дори заспиват с тях в леглото.

Резултатите от изследването сочат, че 98 на сто от българите винаги взимат телефона със себе си, когато напускат домовете си. Оказва се, че 48 на сто от отговорилите наши сънародници признават, че се връщат обратно, ако са забравили телефона вкъщи, въпреки риска да закъснеят за работа.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама